Klachten
Klachten ; (
Allereerst vinden we het erg vervelend dat er een klacht is ontstaan.
Wij doen er alles aan om alles samen op te lossen. Wij worden vrolijk van tevreden klanten. Dit is tevens onze missie.
Je kan je klacht aanmelden via ons klachten formulier:
https://klacht.happyfloors.nl- We komen binnen 5 dagen met een reactie of oplossing.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.